3 Haziran 2014 Salı

merhaba

herkese merhaba..

uzun bi aradan sonra bloguma dönüş yapabildim.yaklaşık üç aydır bloğumla ilgilenemedim :(

dedemin rahatsızlığı sebebiyle Mart ayında Almanya'ya onu ziyarete gidişimle başladı bloğumdan uzak 

günler..

yaklaşık 10 gün kaldım Almanya'da çok şükür dedemin hastalığı şuan iyi bişeyimiz kalmadı hastaıktan :)

geri dönüşümden kısa bi süre sonra Almanya'dan halam ve eniştem geldiler onların gelişini takiben dedem ve 

babannem de geldi :) 

halam ve eniştem 15 gün kalıp döndüler evlerine dedem ve babannem bizimle kaldı ta ki geçen haftaya 

kadar ..

bu güzel sebeplerden ötürü bloğumdan ayrı kaldım ilgilenemedim.

bu arada küçük bi ev aldım :)

onun tadilat işleriyle uğraşmaya başladım bu arada bittiğinde şirin bi ev olmasını planlıyorum ve hayal 

ediyorum..

sizlerle bu tadilat aşamasını ve ilerleyişini zaman içinde paylaşacağım..

sevgiyle kalın..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder